.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده های ساری قاتل عابران و کشاورزان

 عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه متاسفانه در چند روز اخیر جاده ساری – تاکان جان ۳ نفر از هموطنانمان را گرفته است، گفت: متاسفانه با وجود تذکرات مکرر ما در رابطه با برداشتن پیمانکار این محور، هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خانه ملت، محمد دامادی در نشست علنی امروز (سه شنبه اول اسفند) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: بعد از بیانات رهبر معظم انقلاب و دعوت همه به اخوت و برادری، صبر و تقوا، متاسفانه رسانه عمومی صداوسیما با پخش برنامه هایی به این اخوت و برادری آسیب رسانده است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه در چند روز اخیر جاده ساری – تاکام جان ۳ نفر از هموطنانمان را گرفته است، گفت: متاسفانه با وجود تذکرات مکرر ما در رابطه با برداشتن پیمانکار این محور، هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است، از طرف دیگر در جاده کنارگذر ساری- جویبار ماهانه بسیاری از مردم و به خصوص کشاورزان جان خود را از دست می دهند.

وی با اعلام اینکه با وجود تذکرات رهبر معظم انقلاب در رابطه با انتقال پادگان ها از داخل شهرها، همچنان پادگان های این شهر در داخل آن هستند، گفت: به طور حتم هر چه سریعتر مسئولان مربوطه باید در جهت انتقال پادگان ها برنامه ریزی و تلاش کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه متاسفانه مرکز استان مازندران از وجود یک فرهنگسرا بی بهره است، تصریح کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید برای تحقق این موضوع در استان و به ویژه حوزه انتخابیه تلاش کند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.